1. Проаналізуйте кількісний та якісний склад методичного об’єднання.
2. Проаналізуйте ефективність роботи шкільного МО за минулий навчальний рік. Оцініть його реальний вплив на:
• ріст професійної майстерності вчителів;
• розвиток творчого потенціалу членів шкільного МО;
• впровадження інноваційних технологій навчання;
• поліпшення стану викладання предмета;
• піднесення рівня знань, умінь і навичок учнів.
3. На основі діагностики визначте:
• мету і основні завдання шкільного МО на новий навчальний рік;
• основну проблему, над розв’язанням якої буде працювати шкільне МО.
4. Сплануйте роботу шкільного МО на навчальний рік. Враховуючи результати діагностування, інтереси і запити вчителів, визначте зміст кожного засідання.
5. Готуючись до проведення засідань шкільного МО, подбайте про:
• вивчення і аналіз стану навчально-виховної роботи;
• організацію цілеспрямованого взаємовідвідування уроків;
• проведення відкритих уроків;
• спрямування самоосвітньої роботи вчителів;
• моделювання, вивчення, узагальнення і поширення перспективного досвіду.
6. Раціонально поєднуйте традиційні та натрадиційні форми проведення засідань шкільного МО.
7. Ширше використовуйте в роботі з вчителями інтерактивні методи навчання.
8. В роботі з педагогічними кадрами реалізуйте можливості диференціації, особистісно орієнтованого, індивідуально-діяльнісного підходу. З цією метою:
• постійно тримайте в полі зору процес професійного становлення молодих вчителів: організуйте наставництво, стажування, консультування.
• активно залучайте вчителів до підготовки і проведення методичних заходів, дослідницької роботи, вивчення і узагальнення ППД. до участі в конкурсі «Учитель року», ярмарці педмайстерності.
9. Приділяйте належну увагу розробленню методичних рекомендацій з проблем, які розглядаються на засіданнях шкільного МО.
10. Продумуйте зміст і форми робіт із педагогічними кадрами в період між засіданнями шкільного МО:
постійно дбайте про поліпшення позакласної роботи із предмета; про організацію роботи гуртків, факультативів, об'єднання за інтересами, клубів, проведення предметних тижнів, конкурсів, турнірів, олімпіад тощо.
Функціональні обов'язки керівника методичного об'єднання :
1. Планування роботи методичного об'єднання.
2. Складання аналітичного звіту роботи.
3. Надання практичної допомоги членам МО у підготовці доповідей, рефератів, методичних розробок тощо.
4. Організація роботи з опанування методики викладання молодими вчителями.
5. Організація систематичного вивчення нових програм та підручників.
6. Вивчення стану успішності учнів.
7. Відвідування уроків учителів.
8. Допомога в підготовці членів МО до атестації.
Перелік документів, що відображають діяльність методичного об’єднання
1. План роботи МО.
2. Відомості про членів МО.
3. Матеріали засідань МО (протоколи, тези виступів).