Тематика засідань методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу предметів на 2019-2020 навчальний рік
17.03.2020 09:35
І засідання(серпень)
Тема:Особливостівикладанняпредметівсуспільно-гуманітарного циклу в умовах компетентнісногопідходу
№
|
Змістроботи
|
Відповідальниий
|
1
|
АналізроботиМО за 2018-2019 н. р. та основнінапрямки й завданняроботи на 2019-2020 н.р.
|
Калюш Є.М.
|
2
|
Опрацюваннянормативнихдокументівта інструктивно-методичнихматеріалівщодовивченнянавчальнихпредметів у 2019-2020 н. р.
|
Калюш Є.М.
|
3
|
Ознайомлення з вимогами щодо дотримання норм єдиного орфографічного режиму, методичними рекомендаціями щодо оформлення та ведення класних журналів.
|
Костецька Н. М.
|
4
|
Про підготовку до атестаціївчителівсуспільно-гуманітарного циклу.
|
Костецька Н. М.
|
5
|
Про результати здачі ДПА та ЗНО з української мови, літератури та історії учнів 9, 11 класів у 2019-2020 н.р. і вироблення рекомендацій щодо усунення недоліків .
|
Костецька Н. М.
|
6
|
Погодження екзаменаційних завдань та проведення ДПА з історії України та географії для Покотило Катерини
|
Костецька Н. М.
|
ІІ засідання (грудень)
Тема:Формування в учнівмотивації до навчальноїдіяльності та саморозвитку в контекстікомпетентнісногопідходу до навчально-виховногопроцесу
№
|
Змістроботи
|
Відповідальниий
|
1
|
Підведенняпідсумків І та ІІ етапів Всеукраїнськихучнівськихолімпіад.
|
Калюш Є.М.
|
2
|
Формування в учнівна уроках зарубіжної літературимотивації до навчальноїдіяльності та саморозвитку в контекстікомпетентнісногопідходу до навчально-виховногопроцесу.
|
Голяка А.М.
|
3
|
Компетентнісно зорієнтовані завдання у практиці вчителя-словесника.
|
Мацкевич С.В.
|
4
|
Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови. Формування самоосвітньої компетентності учнів.
|
Тихончик Ю.В.
|
5
|
Про підготовку та проведеннязаходів,присвячених Дню слов’янськоїписемності.
|
Калюш Є.М.
|
ІІІ засідання (лютий)
Тема:Формуваннязагальних та предметних компетентностей
№
|
Змістроботи
|
Відповідальниий
|
1
|
Про підсумкироботи МО за І семестр.
|
Калюш Є.М.
|
2
|
Переосмислення процесу навчання і виховання національно свідомої мовної особистості на уроках української мови з ціннісних позицій.
|
Мацкевич С.В.
|
3
|
Формуванняправовоїсвідомості та правовоїкультуриучнів на уроках правознавства з використаннямінтерактивнихметодів.
|
Калюш Є.М.
|
4
|
Методичнапалітравчителя(звітвчителя, щоатестується).
|
Тихончик Ю. В.
|
ІV засідання( травень)
Методична сесія
№
|
Змістроботи
|
Відповідальниий
|
1
|
Моніторинг успішності учнів 5-11 класів з української мови та літератури, зарубіжної літератури, історії, англійської мови за І, ІІ семестри та рік.
|
Члени МО
|
2
|
Аналіз відкритих уроків, занять, які демонструють реалізацію компетентнісного підходу до навчання, нестандартні форми і методи навчання, володіння новими технологіями, спрямованими на розвиток особистості учня.
|
Члени МО
|
3
|
Про особливості організації та проведення ДПА в 9 класі з предметів суспільно-гуманітарного циклу. Вивчення Положення про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти.
|
Костецька Н. М.
|
4
|
Круглийстіл. Обмін досвідом з проблеми формування загальних та предметних компетентностей на уроках суспільно-гуманітарного циклу.
|
Члени МО
|
5
|
Самоаналіз та самооцінка педагогічних здібностей і професійних якостей. Анкетування.
|
Члени МО
|
6
|
Підсумкироботи МО за навчальнийрік.
|
Костецька Н. М.
|
—————
Назад